Els Ajuntaments de Mallorca reclamaran més inversió a l’Estat
La federació del PSIB de Mallorca ha presentat una moció a tots els ajuntaments de l'illa per instar-los a reclamar «una millora en la inversió per a les Balears que preveuen els Pressuposts Generals de l'Estat». Així ho ha anunciat la secretària general, Sílvia Cano, qui ha explicat que els comptes per enguany «mantenen la línia dels darrers anys de les retallades, menys benestar i menys autonomia local amb l'únic objectiu de complir amb els objectius macroeconòmics que marca Brussel·les».
En l'àmbit de les Balears, els PGE es tradueixen «en un aprofundiment del maltractament cap a la nostra comunitat per enguany», amb una manca d'inversions alarmant que s'emmarca en un Règim Especial que està en suspens i una negociació per un nou model de finançament sense avanços.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Crec que els ciutadans també hauriem de reivindicar aquest punt. En afecta a tots els habitants de les Illes Balears.