Prohens veu el debat de Política General «com una qüestió de confiança encoberta»
La portaveu parlamentària del PP, Margalida Prohens, ha acusat aquest dilluns la presidenta del Govern, Francina Armengol, de plantejar el debat de l'estat de la Comunitat «com una qüestió de confiança encoberta per veure com té els suports de cara als pressupostos, que estan a l'aire».
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Els pares i les mares volen que els seus fills estudiïn en català
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aqueixa dona que té la rialla tan postissa, pot anar ben alerta a mossegar-se la llengua, perquè pot morir enverinada.
A la senyora Prohens, li convé que no vegi tantes coses que no son, a casa dels altres i que per contra, miri un poc més el que hi ha per dins casa seva, que és ben real.