La campanya 26-J en cinc flaixos: darreres hores
Les darreres hores de campanya han vengut marcades per l'impacte del referèndum sobre l'anomenat Brexit i la victòria dels partidaris de sortir de la UE, per la preparació dels actes finals de campanya i per dos importants debats entre representants de les cinc candidatures amb possibilitats d'obtenir representació per Balears.</sp
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Por favor que nadie vaya a las urnas el domingo sin ver las prácticas fraudulentas que corrompen la politica: http://www.unidospodemosganar.com/
Molt malament això d'alguns que es diuen sobiranistes i ara han embullat la gent. Ens volen fer votar en Pablo Iglésias. No, no anam. Esper que en VERGER sigui diputat. Però no, no era això companys. Votarem XURÍ com a acte de normalitat.
Jaajjaaja esto rs un panfleto humorístico. .. llAmar candidatura con posibilidades al .Xuri... posibilidades de que? Sera de hacer el ridiculo...jajjaaj