L'IMAS presenta un Pla d'emergència contra la pobresa
L'Institut Mallorquí d'Afers Socials prepararà un nou pla de xoc contra la pobresa. | Arxiu
Palma07/12/15 0:00
L'Institut Mallorquí d'Assumptes Socials (IMAS) ha presentat aquesta setmana l'esborrany del Pla d'emergència contra la pobresa, que té com a principal objectiu reduir les creixents desigualtats que ha provocat la resposta a la crisi.
Apol·lònia Miralles, vicepresidenta de l'IMAS, ha convidat tots els ajuntaments de l'illa a fer aportacions al projecte per fer-lo «el més municipalista possible».
Els eixos vertebradors d'aquest pla són la universalitat, l'equitat, la participació i la territorialitat com a millor manera per aconseguir una redistribució més justa i equitativa de la riquesa, i més propera al ciutadà.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.