Huertas (Podem): «No sóc 'casta' i no seré 'casta'»
La nova presidenta del Parlament, Xelo Huertas, no ha volgut entrar a valorar aquest dijous el vot en el qual algun diputat o diputada de les formacions que estan acabant de tancar el pacte de govern (Podem, MÉS I PSIB) hi havia escrit «Maria Consuelo, canvi de cromos i visca la casta!». Huertas només ha volgut remarcar que «no sóc casta i no seré casta», que és una funcionària que va agafar ahir una excedència del seu lloc de feina públic per començar un altre servei públic avui. Per últim, i responent a preguntes dels periodistes, la presidenta del Parlament ha afirmat que és compatible que presideixi la mesa i que el seu partit no entri a formar govern.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Antelm Te equivoques, es absolutistes borbonics, no son aqui des del 1715. En Pau Claris ja els va cercar el 1640 , es primers que dugueren es borbons a Catalunya foreu es catalans, Es catalanistas sempre tergiversau ses coses o donau culpes als altres , mai recoeixeu es vostros errors
Traducció: "No som de casta i no seré de casta" "Els porcs i senyors han de esser de casta"
casta ?, ...casta sou tots els castellans , invasors, inquisidors, absolutistas borbonics que de dretas i esquerras que sou per casa nostra desde 1715.