El SEPC organitza un concert per a recaptar doblers contra la repressió
La secció mallorquina del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans enllesteix per al pròxim dia 19 de desembre un concert on tots els doblers recaptats aniran destinats a cobrir "causes antirepresives", a la Factoria de So, a Santa Maria.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els beneficis aniran íntegrament dedicats a casos antidepressius. Pero de que p@#$ s xerrau? ??? Si voleu fer festa i tenir una excusa per dur espardenyes fins el matí, celebrau que esteim en un país democràtic i gent com voltros podeu campar per Mallorca!
Concert anti repressió? ??? Casi tothom ha rebut sa educació íntegra en català pardalets. En quin món viviu, de quina repressió dius? ??? Idiotes. I voler bilingüisme no és anar en contra del català, idiotes feixistes..
Compatriotes: Que no ens imposin, també en aquest fòrum, el LEPE (Lengua Española Propia de España...), conegut a l'Aragó amb el nom de LAPOLLA (Lengua Aragonesa Propia de Otros Lindos Lugares de Aragón...) *. Deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en "la llengua cooficial distinta del català" ** i si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari o, dit d'una altra manera, no permetem que ningú -evidentment mal educat- pugui considerar el català com inútil i innecessari ni que pugui prescindir d'aquest idioma en el territori on és l'única llengua pròpia. *S'ha d'advertir que aquestes denominacions no són una burla cap a la llengua castellana ni tampoc cap als espanyols en general, sinó un "homenatge" adreçat només als espanyols que, avui (15-12-2014), continuen menyspreant el català anomenant-lo com -i això no és broma- LAPAO (segons ells: Lengua Aragonesa Propia del Área Oriental). **Un altre "homenatge", aquest pic a en Rafel Bosch que va utilitzar una fórmula equivalent per tal d'amagar el nom de la nostra llengua.
Joder, y Valtonyc? Con lo que ha hecho por la causa.........
Y Cantimplora ?
Arruix maulets pancatalanistes de sa nostra terra. Sempre mallorquins! Mai catalans!