Mor Ferrer Arpí, divulgador científic de TV3
El periodista de TV3 i divulgador científic Josep Maria Ferrer-Arpí ha mort a la matinada d'aquest dilluns a causa d'un càncer, segons ha informat la cadena pública.
Ferrer-Arpí va dirigir programes com Més enllà del 2000 = Beyond 2000, Punt Omega, Dit i fet i Joc de ciència.
El periodista va entrar a TV3 l'any 1984. El 2006 va ser nomenat director d'Innovació i Projectes Estratègics de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i en 2008 director d'Innovació de la CCMA.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una bona persona per la curiositat que reforça la vida. coratge i condols, una abraçada
Les meves condolències. Més enllà del dosmil era probablement si no el meu programa favorit, un dels que m'agradaven més. Sens dubte li donava una passió que feia engrescar-se a qualsevol per la ciència. DEP