Veus sindicals demanen a Bauzá que forci Aina Aguiló a dimitir
Reacció a l'últim exabrupte de la diputada popular
Els sindicats troben que la sortida d'Aguiló contribuiria a millorar l'ambient al sector educatiu. | M.À.C.
20/08/14 0:00
Poc després de l'última polèmica generada a les xarxes socials per la diputada popular Aina Aguiló, determinades veus sindicals han volgut dir la seva, en general per a censurar la seva actitud, i algunes, fins i tot, demanant al president balear i líder del PP a les Illes, José Ramón Bauzá, que la forci a abandonar el seu escó al Parlament.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Las verdades como puños ofenden
Estau alerta no li premiïn els seus serveis donant-li la conselleria d'Educació. Seria la gota que faria vessar el tassó. Per ventura seria necessari un revulsiu així. No em faceu cas.
Si aquesta doneta la tenen a la cadira per això. De que ens hem d'estrenyar ? Tota la legislatura està fent el mateix "paperillo".
S'ha de reconèixer que la millor oposició al Govern la fa el propi PP amb personatges com n'Aguiló...