Jaume Sastre, en una «situació límit»
L'equip mèdic advertí a Jaume Sastre que es troba en una «situació límit», just en la jornada en la qual el docent complia 39 dies de vaga de fam.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els del PP -votants inclosos- que no facin tot quant sigui possible per tal d'aturar aquesta vaga de fam seran responsables d'allò que ja li ha passat i d'allò que li pugui passar a en Jaume Sastre per mor del dejuni.
Gràcies, Jaume, en nom dels nostres fills, però et necessitam viu i ple de força. Així que deixeu córrer, que nosaltres seguirem lluitant
Sr. Bauzá, vostè es un home sense sentiments. Fred com el gel. No serveix ni per llepar les sabates de Jaume Sastre.
Esper que Jaume Sastre deixi ja la vaga de fam i que es recuperi completament, perque ja s´ ha sacrificat massa i no volem que s´inmol.li. El que quedarà bén clar, i cap persona amb un mínim de sensibilitat, empatia i decència, sigui el que sigui el seu credo polític, podria aceptar mai la postura d´inmoivilisme presa per en Bauzà i na Camps i aquesta escopinada a la democràcia, els passarà una factura política molt cara. I si no és així, a Balears ja podem estar bén preocupats, per`que voldrá dir que estam envoltats de psicòpates.