@CasaReial el compte a Twitter de la monarquia espanyola
La Casa Reial espanyola ja té compte de Twitter, @CasaReal, amb la qual pretén apropar als usuaris les activitats de la família.
Es tracta d'un perfil institucional i no personal, segons assegura la Casa del Rei a les normes d'ús del compte, que s'ha estrenat amb un missatge de benvinguda amb les quatre llengües oficials de l'Estat i en anglès.
La primera informació difosa ha estat sobre la visita dels reis a Barcelona per al lliurament de despatxos a la carrera judicial.
Tres hores després de la seva obertura, el compte de la Casa Reial comptava amb 11.900 seguidors si bé la Casa Reial només segueix a vuit institucions, entre elles les monarquies europees, així com els comptes del Govern, el Congrés i el Senat espanyols.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que els hi donin..."por donde más amarga un pepino".