L'STEI retreu a Educació que hagi paralitzat les contractacions d'interins pel curs que ve
L'STEI ha lamentat aquest dimarts que encara no s'hagi publicat la convocatòria per a formar part de les llistes d'interins, quan l'any passat ja s'havia fet en el mes d'abril, per la qual cosa ha criticat la «paràlisi» de les contractacions per al curs 2014-2015.
ANPE reclama que l'Estat retorni la paga extra de Nadal als docents
El sindicat de l'ensenyament públic ANPE ha reaccionat a la sentència que aquesta setmana donava la raó a un funcionari i condemnava l'Administració a retornar-li íntegrament la paga extra de Nadal retirada el passat any, i reclama que es generalitzi aquesta doctrina judicial.
La paga extra dels funcionaris torna a la palestra
El sindicat de funcionaris CSIF ha exigit als diferents governs que negociïn la devolució de la paga extra indegudament retinguda als treballadors públics el passat més de desembre de 2012.
vaga ensenyament setembre 2012
Bauzá prorroga retallades i no contractarà més docents el 2013
Una part de les retallades als empleats públics autonòmics es mantindrà durant tot el 2013, any en què tampoc no es contractaran professors interins. El Govern aprovà ahir la pròrroga per a l'any que ve de dos paquets de retallades que s'apliquen ara: la suspensió de contractacions de professors interins i laborals, i l'eliminació del complement de productivitat dels empleats públics i de les hores extra remunerades, que ara es regulen per primer pic. L'eliminació de la paga de Nadal no s'ha prorrogat. La mesura que afecta els docents implica, per regla general, que es manté la restricció en la contractació d'interins per al proper curs.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»