Els docents d'artística rebutgen davant Educació que el seu ensenyament perdi hores el curs que ve
A una reunió amb els dirigents de la conselleria, representants de diversos col·lectius reclamen la continuïtat de la matèria a tota l’etapa educativa
Els professionals de l'educació artística fan passes per salvaguardar la seva disciplina a les aules de les Illes. Aquests dies un grup de professors en representació de diversos col·lectius -Plataforma CREA, Fòrum Musicae, entre d’altres- s’han reunit amb la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, el secretari autonòmic d’Educació, Guillem Estarellas, i la directora general d'Ordenació, Innovació i Formació Professional, Isabel Cerdà, per fer arribar el malestar del col·lectiu davant la retallada que preveu la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE) d’aquests ensenyaments.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És curiós. Durant molts d'anys, les forces de dretes precisament retreien a l'esquerra que donàs massa importància a les "ciències" dins l'educació, en menyscapte de les "lletres". Tan bon punt ha pogut, la dreta ha anat fins i tot una passa més enllà en aquest procés de deshumanització de l'ensenyament. És un greu error. I malauradament, no tenc gaire esperança que rectifiquin.
En Nosferatu ha tret la Expresió Artistica del currículum escolar, perque sap que l´Art en totes les seves expresións, que és una manera d´alliberar l`ànima i el que vol, és crear una generació de reprimits sense creativitat com ell.