MÉS torna a demanar la dimissió de Camps
Instantània de la sessió parlamentària on la consellera no donà crèdit a unes dades oferides pel seu departament. | M.À.C.
Palma19/03/14 0:00
El grup parlamentari MÉS ha anunciat aquest dimecres que tornarà a demanar en la pròxima sessió plenària de la Cambra autonòmica la dimissió de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Joana Maria Camps, perquè està provocant «el naufragi de l'educació», per la seva «incultura» i perquè «no es tem» del que passa al sector educatiu.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El vaixell està naufragat. Properes eleccions majoria absoluta de Més. I respecta a la gran foto de la notícia de Calvo: No tenen vergonya !! Es dirigeixen directament als NO afiliats, i vos puc assegurar que no és als votants de Més o Esquerra , sinó als del pp. Ara si que queda ben clar !!! Aina és la candidata del pp i de l'espanyolisme. No vol retirar el til, parla castellà caso sempre i molt poques crítiques a Bauzà. Enfront una Francina Armengol molt valenta que s'ha enfrontat a Bauzà per defensar els docents i la nostra llengua. Jo no som del pesib, ni tenc cap plataforma, ni colaboradors, però com a simple ciutadá, anim a tots als que estimam la nostra terra, la nostra cultura i la nostra llengua a votar Armengol a les primàries. És molt fàcil inscriure's online a la pagina web: https://primariespsib.psoe.es. Jo ja ho he fet. Ens hem de mobilitzar sinó volem que guanyi Calvo, ja que la seva gent està molt mobilitzada.
No m'explic de cap manera com la mantenen en el càrrec, no ho entenc!
Aquesta dona és un DESASTRE. Però com que el GOVERn és un desastre, no desentona.
tot això heu prepara n'Estarellas per fer conseller n'Isern