Pastor: «Bauzá vol eliminar els Consells perquè li fan nosa les senyes d’identitat»
Imatge d'arxiu del diputat no adscrit parlant amb la cap de l'oposició, Francina Armengol. | Pere Bota.
Palma12/03/14 0:00
El diputat no adscrit i vicepresident del PI, Antoni Pastor, mostrà ahir al Parlament preocupació per les intencions expressades algun pic pel Govern de reduir el tamany i les competències dels Consells insulars. Per a Pastor, si això finalment es materialitza, serà un fort cop a la confiança de la ciutadania cap als polítics i les institucions. No de bades, els Consells són, juntament amb els consistoris, els “més propers als ciutadans”.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me pregunto qué "señas de identidad" buscaba Pastor en Argentina con el caso Mapau. El típico alcalde que vive por encima de sus teóricas posibilidades, abanderado de la época de Matas, impune (como tantos otros) de sus trapisondas... ahora viene a darnos lecciones.
Els consells fan falta i eliminar-los seria anticonstitucional.
En Pastor va quedà ben retratat, amb la nova llei del sòl.
pastor, que ya te conocemos, vividor... Igual a los pancas los engañas, pero a la gente normal, no.
A Bauza li sobra tot. Ell que comandi i quatre "mandaos", per allisar-li el pel. I NADA MÁS.