Arran qualifica de "selectives i innecessàries" les detencions per la protesta feminista a Palma
L'organització juvenil independentista considera que les forces de l'ordre els han posat en el seu punt de mira | Foto: Alejandro Sepúlveda.
Palma04/03/14 0:00
L'organització juvenil de l'esquerra independentista, Arran, ha manifestat que les cinc detencions esdevingudes fins al moment en relació amb la protesta a l'església de Sant Miquel de Palma d'un grup d'activistes feministes són "innecessàries". L'organització considera que se cerca la represàlia gratuita contra unes persones conegudes per molta gent de la ciutat, la qual cosa els ha col·locat en el punt de mira de les forces de l'ordre, per deixar clar el missatge que "hi ha estaments que no es poden tocar, i l’església n’és un".
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No estic a favor que que entràssin a una esglesia a protestar, però al mateix temps condemno els antiabortistes quan fan escratxes a les clíniques,i assetgen als metges i professionals dedicats a aquestes pràctiques, i penso que als de Pro.Vida, s´els haurien d´aplicar les mateixes penes o sancións que als pro-abort lliure. A un estat de dret, no és de rebut que es fàssin parts i quarts. segons qui comet la falta.
Si l'esglesia entra dins dels nostres ventres nosaltres hi entrarem als seus temples!