Notícies relacionades
La Fundació Jaume III aspira que algun partit polític abanderi els seus postulats lingüístics
La Fundació Jaume III de Mallorca es reunirà els pròxims dies amb diferents formacions polítiques amb la intenció de què “es seus plantejaments lingüístics siguin contemplats dins es programes electorals a ses eleccions autònomiques i municipals de 2015”, segons informa l'entitat en un comunicat.
Bauzá rep a la Fundació Jaume III poques setmanes després de la seva constitució
José Ramón Bauzá ha rebut aquest dimecres als patrons de la Fundació Jaume III, poques setmanes després de la seva constitució, el 10 d'octubre, i posterior presentació pública de la seva declaració d'intencions.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»