Foc a Andratx. La Serra crema
Dotze vegades més superfície forestal cremada que en tot l'any passat
Un recompte oficial de la conselleria de Medi Ambient indica que enguany s'han perdut 2.828 hectàrees, enfront de les 225 del període precedent. El 1.244 per cent més que hi ha de diferència la marca el gran foc d'Andratx
La virulència dels focs d'enguany ha deixat un gran nombre d'hectàrees arrassades | Foto: Vasil Vasilev.
Palma24/08/13 0:00
A les imatges esfereïdores dels grans focs que ens han acompanyat aquest estiu a Mallorca, principalment els d'Andratx i Artà, ara les acompanyen unes dades no menys dramàtiques. La conselleria d'Agricultura, Medi Ambient i Territori publicà ahir un resum estadístic dels incendis forestals registrats en aquest 2013, el qual deixa clar que l'actual temporada estival ha estat la pitjor registrada mai.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Pensionistes: Posau-vos ràpidament la mà a la cartera!
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I els partits polítics que han de fer d'oposició al pp a les institucions, no demanen explicacions, ni responsabilitats, ni dimissions per aquests desastres mediambientals? No ho entenc.
Això és malauradament consequència de les retallades allà on no toca (seguretat, medis de prevenció-actuació davant incendis...) i d'una nefasta política de maneig del turisme, invertint en la quantitat-masificació en lloc del que ens convindria: de qualitat, menys però més civilitzat (evitant perfil tipus "punta ballena i demés escòria humana incontrolable).