Llengua
La Flama de la llengua visita l'escola Pedro Poveda de Palma
El Correllengua ha fet una aturada avui dimarts al col·legi Pedro Poveda, de Palma, en el marc del recorregut que es duu a terme pels pobles i localitats de Mallorca.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
¿discursitos de gobiernos y políticas a niños de 5 años? LOL!! no limits!!!
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català. I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
Ni con esas vais a conseguir nada colegas.....
Intrascendente la noticia...
AJUDEM EL CORRELLENGUA PER MALLORCA 2013 http://www.totsuma.cat/projecte/1013/correllengua-mallorca-2013 Des de 6 €, que és molt poquet :-)