La Casa del Rei trasllada al Govern central el seu «desig» de ser inclosa en la futura Llei de Transparència
Madrid05/04/13 0:00
La Casa del Rei va traslladar al Govern central el seu «desig» de ser inclosa en la futura Llei de Transparència per la qual cosa des de fa «més de dos mesos» existeixen converses entre el personal de Zarzuela i representants de l'Estat sobre l'abast d'aquest control, ha informat a Europa Press un portaveu de la Casa.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A declarar no, però a fer el paripé amb el partit més corrupte de tot Europa si que s'hi apunten aquests barruts.