gurtel balear over marqueting
El PP nega la divisió, però admet que els eivissencs vulguin la seva «quota territorial»
L'elecció de Margalida Durán com a presidenta del Parlament ha cogut al si de la formació. Tanmateix, el PSM-IV-ExM li reclama que exerceixi de «representant dels ciutadans»
Palma17/12/12 0:00
El PP ha negat aquest dilluns que existeixi «cap tipus de divisió» al partit per l'elecció de Margalida Durán com a presidenta del Parlament, malgrat que ha reconegut que és «comprensible» que des d'Eivissa vulguin la seva «quota territorial».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El PP de Balears, és un partit tot ple de crulls i està a punt d'explotar. A més, és molt nociu per a les Illes Balears en tots els ambits, doncs s'han enfrontat amb tothom. Les eleccions avançades pel nostre pais, les Illes Balears, s'acosten. Necessitam amb urgència un ESTAT PROPI PER A LES ILLES BALEARS
I LA QUOTA SE LE PASEN PER EL FORRO D,ALLI MATEIX, AIXO ES DEMOCRACIA O DEDOCRACIA?
I Bauzà, però arreu posen 'Bauzá'. En tots dos casos els interessats s'ho posen així...
Respectau la nostra llengua; s'escriu "Duran".