gurtel balear over marqueting
L’Advocacia de la Comunitat pretén que s’arxivi el cas Over per a Rotger
El Govern de José Ramón Bauzá surt en defensa del president del Parlament i dóna suport a la petició del seu misser defensor. Entén que el contacte amb l’empresa es va fer correctament i no hi ha malversació
Palma01/12/12 0:00
L'Advocacia del Govern Bauzá s'ha afegit a les tesis de la defensa i dóna suport a la petició d'arxivament del cas Over Marketing per al president del Parlament, Pere Rotger. En concret, opta per "no oposar-se" a la petició d'arxivament provisional que féu el misser de Rotger, Gaspar Oliver, gairebé pels mateixos motius que va argumentar l'advocat defensor.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'advocacia dispara contra Matas per què és un cadàver dins el PP. És el passat i dins el partit hi ha la consigna de no defensar-lo. No és per tant cap prova d'honestitat personar-se com acusació. S'atreveixen amb el passat però no amb el present...és una vergonya i un descrèdit per aquest organisme. La direcció de l'Advocacia és de lliure designació i per tant personal de confiança que si no segueix les consignes del polític que el nomena té moltes paperetes per perdre el càrrec que per cert és un dels sous més alts de la Comunitat. Vegonya!!
La mateixa Advocacia de la Comunitat que aplaudíem per ser acusació con tra Matas i demanar fiances multimilonàries pel Cas Nóos, ara la trobam "impresentable" perquè resulta que no va "a matar" a un imputat. per l'amor de Déu senyors, si la mateixa advocacia era tan bona pels altres temes, també l'hem de respectar per aquest tema. O és que només ens va bé quan va a fer sang? És un organisme format per tècnics, un poc de respecte!
i si el proposaven per sant ?
En aquest país el tenir el carnet de cert partit pareix que et situa per damunt el bé i el mal!
"Dios los crea i ellos se juntan"! Vaja, que no s'apleguen que no s'assemblin