PP i llengua
CCOO demana la dimissió de Bosch pel seu «total desconeixement» del sistema educatiu
El sindicat critica que el conseller d'Educació s'hagi sumat a la «croada anticatalanista» que lidera José Ramón Bauzá
Palma30/11/12 0:00
CCOO ha demanat avui que el conseller d'Educació, Rafel Bosch, dimiteixi del seu càrrec per la seva «incompetència manifesta», després que afirmés que coneixia alumnes de primària que no entenien el castellà, la qual cosa, en opinió del sindicat, és «mentida o només mitja veritat».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
També n'hi ha que diuen que es nin es va posar a córrer quan Bosch el seguia pel patí amb una creu. HERETGIA!!
El que hom no pot fer és pensar-se que tots els centres són com un centre privat d'elit. Res en contra d'aquest centre privat d'elit, però els centres que no tenen aquesta condició són diversos i amb una realitat molt complexa. La guerra que promou el govern des de la seva posició és nociva per a aquests centres. Els problemes que hi ha necessiten solució. I el govern no ha de crear conflictes nous sense necessitat. I ho ha fet. I ho continua fent. Malament.
N'hi ha que no entenen el castellà... ni el català, perquè acaben d'arribar d'un altre país. Llavors ben aviat els aprenen tot dos, el castellà primer perquè és l'única llengua present fora de l'escola (TV, cinema, activitats lúdiques, comerç...) El senyor Bosch o és molt cínic o molt ignorant.