Valtonyc
Valtonyc declararà com a imputat als jutjats per les seves cançons
Palma17/10/12 0:00
El cantant de rap Josep Miquel Arenas, més conegut per Valtonyc, ha publicat al seu compte personal de Twitter que ha estat citat per a declarar en qualitat d'imputat, el proper dimecres dia 24 d'octubre a les 10.00 al Jutjat de Via Alemanya "per les lletres dels seus temes".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Valtonyc, esto no es Bronx. Ni connecticut. Payaso
jajaja me hace gracia el término "ultradreta" asociado al Círculo Balear. Si es que viven más amargados... el día que anunciaron la muerte de Franco debían estar durmiendo o haciendo nada - como siempre -, porque no se enteraron de que Franco, señores de "ultraizquierda" "extremistas" "catalanistas fascistas" "nazis" (al estilo del dBalears) , ya murió!!
jajaja me hace gracia el término "ultradreta" asociado al Círculo Balear. Si es que viven más amargados... el día que anunciaron la muerte de Franco debían estar durmiendo o haciendo nada - como siempre -, porque no se enteraron de que Franco, señores de "ultraizquierda" "extremistas" "catalanistas fascistas" "nazis" (al estilo del dBalears) , ya murió!!
Tant de criticar als talibans i AL QAEDA quan les convé, i ara ja comencen a actuar com ells...
Trob que podríem començar a denunciar a tots (bé, molts) els d'aquestes pàgines per incitació a l'odi. O tots moros, o tots cristians! https://www.facebook.com/groups/184857454954401/?ref=ts&fref=ts https://www.facebook.com/pages/GRUPO-DACCI%C3%93-BAL%C3%89%C3%80-GAB/294126117264826?ref=ts&fref=ts
Jo no estic géns al dia en music , no conec molts músics ni cantants. Quan un el va demandar, vaig voler saber com cantava, i la veritat que té estil i és original. Aquest fet li ha donat fama i simpatia, i encara més rebuig als que li volen complicar la vida.
Donauli gano que això a aquest jove cantant li dona pubicitat gratuitimentI a mes diu veritats com a punys.
Abans hi havia més llibertat d'expressió que ara!
i als de les manifestacions del 12-O que insinuaven sortir de caça?
--- i no jutgen a cap militar per fer manifestacions golpistes?