El Parlament estalviarà 1,3 milions a l'any retallant càrrecs, pagues i assegurances
El president del Parlament, Pere Rotger, en una imatge d'arxiu | Foto: T. AYUGA
Palma01/08/12 0:00
El president del Parlament, Pere Rotger, ha destacat que la Cambra balear s'estalviarà entre 1,2 i 1,3 milions d'euros a l'any amb les retallades de càrrecs eventuals dels grups, la supressió de la doble paga dels funcionaris i l'eliminació de la paga extra de Nadal i de l'assegurança de vida dels diputats, així com avançà ahir aquest diari, després de l'acord assolit per la Mesa de la Cambra.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Poco han ahorrado si hubieran desaparecido todos o si lo hicieran sin cobrar nada eso seria noticia y un ahorro para lo que hacen demasiado les pagan, aunque parece que no les basta porque meten la mano en la caja como se ve en la carretera de Soller que hay mas que en el Parlament.
Els funcionaris a què esteim esperant?? a l'autoritat competent??
(Avui mateix): L'FMI descarta el rescat d'espanya. Posem-nos a tremolar, sobretot quan entre els mesos de gener a maig del 2012 han sortit de l'estat espanyol 163.186 milions d'euros cap a altres estats.
La classe política està molt desprestigiada. Aquestes mesures arriben tard. Recuperar la confiança dels ciutadans que es veuen afectats per les mesures del govern espanyol i del govern d'aquí és gairebé impossible.
"Arretglar" què vol dir? Començar a pegar betcollades? És això? Perquè jo en sé més d'un que en té moltes ganes.
Potser ja és hora de començar a "arretglar" a n'aquets porcs, tan siguin de dretes,d'esquerres o d'enmig ,perque amb les manifestacions només lis feis ganes de riure.
La diferència està en que ,desgraciadament, els funcionaris són els que fan feina per l'estat i els polítics són els que treuen profit del estat.Mirat així és una decisió normal. A ells només els interessa el seu estatus , la resta del poble els importam una merda. Basta llegir els diaris per veure que és així, Bankia està gestionada per polítics, com la resta de caixes. No sé qué vos sorpren.
als funcionaris els lleven la doble paga i als diputats només la de nadal? estam per categories? la injusticia és que els que paguen més els plats romputs són els funcionaris, mentre que els que els polítics, que són qui els rompen tant per mala gestió del que no és seu o per robatori, en surten sempre afavorits. Au! a pagar a bankia!