Segrest d'Enric Gonyalons
Enric Gonyalons passa la primera nit a Mallorca
"Enric és una eminència d'al·lot, me n'alegr molt", indicava una veïna 'de tota la vida'.
Marratxí20/07/12 0:00
El cooperant mallorquí Enric Gonyalons, alliberat després del seu segrest de nou mesos a Mali a mans d'un grup islamista, ha passat la seva primera nit a la seva casa de Marratxí, i ha sortit aquest matí en cotxe sense fer declaracions als periodistes que l'esperaven.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb tantes males noticis, sempre es d,agrair que ens arribin algunes bones noticies com aquesta!!
Bienvenido a casa, Enric. LA alegría que sentí cuando me enteré que ya estabais en España es indescriptible.
Enhorabona a la família. Tots hem patit més o manco, tota la gent de Mallorca vos feia costat encara que no ho demostressim. Hem fet un gran alè amb la teva alliberació.