El PP assegura que solucionarà el tema dels complements dels metges
Miquel Ramis ha afirmat que Vicenç Thomàs hauria “de donar la cara”
Palma25/06/12 0:00
El PP ha assegurat aquest dilluns que el Govern "arreglarà" el tema dels complements dels metges, però ha indicat que l'exconseller de Salut i Consum, Vicenç Thomàs, "si tingués vergonya, sortiria a donar la cara i demanaria disculpes".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
EL qui no te vergonya , ni cultura ni res de res es el "bauzo´' miquel ramis
"si tingués vergonya, sortiria a donar la cara i demanaria disculpes" l'inútil del govern que ha provocat aquest caos innecessari, havent de recular -una vegada més- per l'emprenyament generalitzat de tot el col·lectiu mèdic i sanitari!