Esbroncada i pedres a Bauza a Manacor
Professors de l'IES Josep Sureda i Blanes protestaran davant la conselleria de Bosch
Palma28/05/12 0:00
Un grup de professors de l'IES Josep Sureda i Blanes de Palma realitzarà una concentració per protestar contra les retallades aquest dimecres davant la Conselleria d'Educació.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ànims, companys! Una abraçada.
Anau alerta perquè a Bunyola la policia ha detingut quatre joves que esperaven el president del pp en funcions, acusant els joves d'ocupació de la via pública. Han estat quatre i em pens que triats i no arreu. Anau amb compte que la força de la raó no pot res contra l'altra força. Es veu que ens volen escalivar i el pretor ja s'ha posat per feines. Jo també hi seré a la concentració.
No, Rosella, no hi enviaran la policia nacional perquè ja hi és. Aquest matí dos agents, i un parell més que voltaven per allà, vigilaven els joves, no fos cosa que es posassin violents.
També hi anirem!
Tant de bo s'hi sumin professors d'altres centres afectats. Hi enviaran la policia nacional?
Hi ha més instituts que tenen previst concentrar-se davant la Conselleria aquest dimecres a partir de la una i mitja, ja que molts centres els dimecres acaben a la una. A més també hi assistiran pares i mares... jp sé de gent de l'IES Port d'Alcúdia, de l'IES Mossèn Alcover, de l'Emili Darder, del Josep Maria Llompart, etc... Es veu que el sentit comú davant l'abús del poder ha fet despertar ja els mallorquins, a la fi!
Sempre és bona una mostra de dignitat. Enhorabona, i gràcies, als professors de l'IES Josep Sureda i Blanes.
El pretor hi enviarà la guàrdia pretoriana per controlar-los?