'Avançam' inicia una campanya per impulsar el dret a decidir
Demanaran una reunió amb Pere Rotger per instar a què el Parlament elabori una llei que reguli les consultes populars
La plataforma reuní a Porreres més d'un centenar de regidors nacionalistes pel dret a decidir | Foto: Guillem Mas - Arxiu.
Palma02/04/12 0:00
La plataforma Avançam ha anunciat la posada en marxa d'una campanya per impulsar la celebració de consultes populars a Balears, a partir d'aquest dimarts. A més, la iniciativa insta el Parlament a dur a terme una llei que les reguli.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Toni, has de saber que sa plataforma avançam va neixer ja fa un parell d'anys i que ja varen tenir reunions amb s'anterior presidenta des parlament. Si vols més informació la pots trobar a sa web de sa plataforma. http://www.avançam.cat/blog/?tag=plataforma
I var a impulsar el dret de decidir la llengua en la que els pares volen que els seus fills estudien?
I per quin motiu no va nèixer els quatre anys passats???
Què be, ja era hora que ens començàssim a posar les piles per aquí. Ara mateix vaig a veure com donar suport a aquesta plataforma. Per el dret a decidir!!!!