El Govern nomena el president del PP a Formentera com a delegat a l'illa
José Manuel Alcaraz és el portaveu de l'oposició en el Consell de la pitiüsa menor. Aquesta Delegació Territorial dependrà de la Conselleria de Presidència
Formentera23/03/12 0:00
El executiu balear ha creat avui la Delegació Territorial del Govern a Formentera, al front de la qual ha posat José Manuel Alcaraz, president del PP insular i portaveu de l'oposició en el Consell.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això és diu austeritat i no ENXUFAR gent...