El Comitè d'Empresa de l'IMAS estudia impugnar els comptes del Consell
Consideren que la retallada imposada en matèria de personal, del 10,23%, és excessiva i fa perillar la qualitat i eficiència del servei que es dóna als col·lectius més desfavorits
La Junta de Personal i el Comitè d'Empresa de l'Institut Mallorquí d'Assumptes Socials (IMAS), dels quals formen part els sindicats CCOO, CSIF, UGT i STEI-i, estudia impugnar els pressuposts del Consell Insular per la "brutal retallada" al capítol de personal d'aquest Institut en un 10,23 per cent, que, segons ha advertit, pot afectar a la qualitat i eficiència del servei que es presta als col·lectius més desfavorits, com persones grans, menors en situació de desprotecció, discapacitats i persones en situació d'exclusió social.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De batllessa a presidenta de l'IMAS. Bona carrera!