El PSM-IV-ExM demana revocar la decisió sobre el concurs de creditors d'[M]
El portaveu del grup al Consell de Mallorca, Joan Font, sol·licitarà en el proper ple que es paguin els proveïdors de la Ràdio i Televisió de Mallorca
Palma31/01/12 0:00
El PSM-IV-ExM defensarà en el ple del Consell de Mallorca de la pròxima setmana una moció mitjançant la qual pretenen que es convoqui la junta d'accionistes de la Ràdio i Televisió de Mallorca perquè es revoqui la decisió del Consell d'administració de l'ens d'instar voluntàriament al concurs de creditors i, a més, es paguin 900.000 euros a les productores i petits proveïdors de la cadena.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.