Barceló proposarà a Bauzá fer pinya plegats per reclamar el deute de l'Estat amb les Illes
El portaveu de PSM-IV-ExM demanarà al Govern que abandoni les "cortines de fum", com el que segons la seva opinió és la polèmica entorn de la política lingüística, i esforçar-se més en la creació de riquesa
Barceló reclama al Govern més atenció a les mesures destinades a crear riquesa i no tant a enverinar l'ambient amb modificacions sobre la política lingüística. | Foto: ULTIMA HORA
Palma23/01/12 0:00
El portaveu del PSM-IV-ExM, Biel Barceló, ha anticipat que aquest dimarts proposarà al president balear, José Ramón Bauzá, fer un front comú per reclamar a l'Estat els deutes que té contrets amb la comunitat autònoma.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
reclamar a l'Estat Espanyol el deute economic que te amb les Illes Balears, no li interessa a ne'n Bauzá, perquè reclamar-lo representaria segons ell i en Delgado, en Jorge Campos, etc... "un ataque a la convivencia de España y contra los intereses comunes de todos los españoles".