El Consell d'Eivissa gestionarà el 2012 un pressupost de 80,67 milions
Tot i que minva un 17% en comparació amb el d'aquest any, s'incrementen les partides per a Serveis Socials i Benestar Social
Eivissa02/12/11 0:00
El Consell d'Eivissa comptarà el 2012 amb un pressupost de 80,67 milions d'euros, un 16,98% menys que el que es va aprovar l'any anterior (97,17 milions d'euros), segons han informat aquest divendres el president insular, Vicent Serra, i el conseller d'Economia, Alex Minchiotti, durant la presentació dels comptes que s'aprovaran en ple el pròxim 16 de desembre.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.