El Govern aprova un paquet de mesures tributàries urgents per reactivar l'economia
L'oposició critica que les propostes no es debatin i aprovin en el Parlament
Palma02/12/11 0:00
El Govern ha aprovat avui un paquet de mesures tributàries urgents per incentivar el creixement de l'economia de les Illes Balears i la creació de llocs de treball, per al qual ha emprat la figura d'un decret llei que farà possible que les mateixes vigeixin abans de cap d'any.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Pensionistes: Posau-vos ràpidament la mà a la cartera!
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No és qüestió de fotre els rics sinó que els rics tenguin prou confiança per invertir i moure el mercat laboral... Si els imposts pagats aquí per treballadors i empresariat queden íntegrament a les Illes Balears i no es destinen, en gran part, a fora per mantenir altres comunitats, no hem de menester pujar imposts. Ja en pagam prou tots.
Ja poden prendre mesures, hi ha 240.000 treballadors de sobra. ¿Qui serà el valent a enviar lo que sobra a Africa, Amèrica, Àsia i Oceania?
" El Govern ha aprovat avui un decret llei que preveu modificacions en la normativa tributària balear i no contempla el cobrament de l'Impost del Patrimoni recuperat per l'Executiu central sortint a les rendes superiors als 700.000 euros, la qual cosa suposaria un ingrés per a les arques de la comunitat de 23 milions d'euros." AMB DOS COLLONS. Seguim adormits ....
No s'han de posar més imposts a ningú, sinó que els imposts que paguen rics i pobres a les Illes Balears han de quedar aquí. No han d'anar fora per mantenir altres comunitats.
Ens treuran de la crisi reduïnt els impostos als RICS? Que no us n'heu donat compte que aquest guarda de mens només governen per 4 rics i pels guiris? Als mallorquins que ens petin si fos per ells
O sia, regala 23 milions d'euros ALS MÉS RICS DE LES ILLES I ELS ALTRES QUE ES FOTIN!!!!!!!! Rafa? Coco? Emigrante? Adlàters??