Campanya electoral 22 maig 2011
Antoni Verger promet crear una oficina de suport a l'emprenedor a Palma
El candidat de la coalició econacionalista ha explicat que la idea es posaria en marxa a través de l'Imfof i de l'Imtur
Palma19/05/11 0:00
El PSM-IniciativaVerds-Entesa per Mallorca (PSM-IV-ExM) ha promès crear una oficina de suport a l'emprenedor a Palma, que assessori als joves en la posada en marxa dels seus negocis, de manera que la ciutat és converteixi a la "capital creativa de la Mediterrània". El candidat de la coalició a l'Ajuntament de Palma, Antoni Verger, acompanyat per la número 2, Marisol Fernández, ha considerat que la ciutat deu "aprofitar la seva potencialitat" i aconseguir que, fins i tot, acudeixin investigadors de l'estranger a viure a la capital balear.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Parole, parole, parole... Només se´n recorden de Santa Bàrbara quan trona.
PP-PSIB-UM-BLOC-PSM-IU aquest són els que mos han Portat fins aquí NOELSVOTIS!
S'ha de cert cínic, aquest Verges després del desastre absolut de la seva conselleria a qui vol enganar!!!!! NOELSVOTIS!!
Pregunta d'un ignorant: què és un emprenedor? És sinònim d'empresari? És un eufemisme? Què vol dir exactament emprenedor?