Campanya electoral 22 maig 2011
“El PP garanteix les pensions als majors”
Així ho assegurà ahir el candidat popular al Parlament, José Ramón Bauzá, envoltat de gent gran de Part Forana
El president del PP a la presidència del Govern, José Ramón Bauzá, assegurà ahir durant un míting que "el PP treballa per garantir les pensions de la gent gran, les dels seus fills i les dels seus néts, mentre que el PSOE les congela". "Segur que molts de vosaltres heu heretat un negoci de generació en generació i fa pena veure que es tanca en un minut", assenyalà Bauzá, qui lamentà la difícil situació de les petites i mitjanes empreses i dels autònoms "que han hagut de finalitzar la seva activitat". Bauzá indicà que el PP "pot i sap com canviar les coses" i recordà que per al seu partit "els 144.000 desocupats que hi ha a les Illes són una prioritat".
El president del PP balear defensà que la seva formació "és l'única que defensa els interessos de la tercera edat, perquè estam en contra de la major retallada social de la història d'Espanya que ha provocat Zapatero i el PSOE".
"El PP treballa per a i amb la gent gran. Cal ser agraït amb els nostres majors per tot el que han donat a la societat. No és just que us hagin congelat les pensions; amb les coses de menjar, no s'hi juga", argumentà Bauzá.
El Partit Popular féu un míting per explicar el seu projecte electoral a persones de la tercera edat de Fornalutx, Campos, Santanyí, l'Alqueria Blanca, Cala d'Or, Calonge, Portocolom, Felanitx, Cas Concos, l'Horta, Muro, Alcúdia, Port d'Alcúdia, Santa Margalida, Can Picafort, Son Serra de Marina i sa Pobla. A l'esdeveniment electoral també hi assistí la candidata al Consell de Mallorca, Maria Salom, qui prometé que, "quan Mariano Rajoy governi Espanya", apujaran les pensions, perquè actualment no cobreixen aquesta despesa afegida d'ajudar els fills (que no poden pagar un lloguer o una hipoteca) en moments tan difícils". Salom insistí, a més, que "és lamentable que en la legislatura anterior el PP construís 1.400 places de residència i Armengol, cap ni una".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Degué fer mig míting en mallorquí i mig en castellà, com a IB3.
El PP garanteix que les pensions dels maqjors seran de misèria com són ara quan la majoria d'ells no cobra ni 500 euros.
Falsos! Convidau a porcella pagada qui sap com perque no teniu arguments de cap casta. Quan heu estat al Govern MAI HEU PUJAT LES PENSIONS MINIMES. enganau a sa gent sempre seguit.