Comitès de Rutes Aèries per avançar en l'autogestió dels aeroports
Els convenis signats avui a Palma pel ministre de Foment són fruit del nou model aeroportuari del Govern, que avança en el diàleg entre administració central, autonòmica i local, i el sector empresarial
El ministre de Foment, José Blanco, ha assistit avui a la signatura de tres convenis per crear els comitès de Desenvolupament de Rutes Aèries (CDRA) de les Balears amb què els aeroports de Palma, Eivissa i Maó "guanyen independència de gestió" i "major vinculació amb el seu territori més immediat". Aquestes entitats són fruit del nou model aeroportuari que està desenvolupant el Govern, suposen un espai únic de diàleg entre administració central, autonòmica i local, i sector empresarial i tenen l'objectiu d'unir esforços i coordinar les iniciatives encaminades a desenvolupar connexions als tres aeroports.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.