Via connectora
El PP presenta un recurs contra el primer tram de la via connectora
El portaveu de la formació conservadora en el Consell, Fernando Rubio, ha criticat el sobrecost de 50 milions
Fernando Rubio, portaveu del grup popular en el Consell de Mallorca. | J. Torres.
Palma04/03/11 0:00
El grup popular en el Consell de Mallorca ha anunciat avui la presentació d'un recurs en contra del procés de licitació del primer tram de la Via Connectora i ha informat que l'esmentat tràmit paralitzarà el procediment fins que la institució insular el resolgui.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I per què no va es vaqueixar quan na Catalina Cirer va fer de nou en 4 anys de diferència la plaça d'espanya? Es tiraren a la mar quasi 4 Milions d'euros. I mira que encara sembla un adoslescent però ja no té memòria. Hauria d'anar al neuròleg?