Els pressuposts autonòmics de les Balears del 2011 registraran retall mig del 7%
Així ho ha anunciat Albert Moragues, conseller de Presidència, que ha puntualitzat que la minva d'algunes partides arribarà al 15 %
Maó17/09/10 0:00
El conseller de Presidència del Govern Balear, Albert Moragues, ha manifestat que els pressuposts autonòmics del 2011 registraran un retall del set per cent de mitjana, i que, en algunes partides, arribarà al quinze per cent. Moragues ha efectuat aquestes declaracions a la seu del Consell de Menorca, al terme de la reunió de la Conferència Sectorial Autonòmica d'Agricultura i Pesca de les Balears, integrada pel Govern Balear i els quatre Consells Insulars.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.