El jutge imputa malversació a l'edil Sans en el pas previ al judici
El magistrat veu indicis clars de criminalitat en l'exgerent de l'Empresa Funerària Municipal (EFM) Òscar Collado per deu delictes. Considera coautora o encobridora la seva dona
Palma08/06/10 0:00
El jutge instructor del cas Funerària, Manuel Penalva, ha dictat el pas previ a l'obertura del judici oral i ha assenyalat indicis de delicte en l'actuació de Marina Sans, actual regidora del PP a Cort i expresidenta de l'Empresa Funerària Municipal (EFM). Li imputa un presumpte delicte continuat de malversació de cabals públics arran dels fons de l'EFM que l'edil utilitzà per realitzar viatges privats amb la família per un import de 6.800 euros, tot i que posteriorment foren retornats.
Apunta, a més, que "no pot oblidar-se que sota la seva presidència -de Marina Sans- es realitzaren nombroses i injustificades despeses en menjars i viatges, que en nou anys sumen 210.000 i 340.000 euros, respectivament".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.