El Govern central confirma la partida per a l'ampliació de la Badia de Sóller
El secretari general del Mar del Ministeri de Medi Ambient, Juan Carlos Martín Fragueiro, ha reservat per a l'operació 4,3 milions d'euros
Madrid18/05/10 0:00
L'Executiu central ha indicat que, entre els seus plans d'inversió per al present any en matèria d'actuacions mediambientals, es troba l'ampliació i desenvolupament de la Badia de Sóller per un valor de 4,3 milions d'euros. Així s'ha expressat el secretari general del Mar del Ministeri de Medi Ambient, Medi Ambient i Marí (MARM), Juan Carlos Martín Fragueiro, durant una compareixença en el Senat. En aquesta intervenció, també ha al·ludit a la realització d'un estudi ecocartogràfic de les illes de Menorca, Eivissa i Formentera.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
i en aquesta illa tan pobra els que la van governant tallen per allí en volen i es queden sa major part i a Madrid fan festes grosses amb el que es va recaptant. Tot són cotxes i carrosses, diputats i generals. I es que neix pobre que es morga sense un dia de descans.
Ciment , ciment i més ciment.¨Vet aquí allò que els espanyols de Madrit entenen per Espanya. Diuen estimar-se-la però en realitat allò que volen és treure'n doblers.