Mesures antidèficit públic
Els sindicats esbronquen Zapatero
Comissions Obreres de les Balears retreu que s'hagin oblidats dels 4 milions d'aturats. UGT-Balears no descarga una vaga de funcionaris
El secretari general de la Federació de Serveis Públics d'UGT-Balears, Aurelio Martínez, ha informat que el sindicat no descarta convocar una vaga de funcionaris públics a tot el país arran de l'anunci avui del Govern de retallar els seus sous un 5 per cent de mitjana el 2010. El representant sindical ha indicat que demà es reunirà a Madrid el consell de federacions de serveis públics d'UGT i que "no es descarta que es convoqui una vaga en l'àmbit dels empleats públics" per protestar contra aquesta mesura ideada per reduir el dèficit. Avui mateix, després de l'anunci de les mesures del president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, s'ha reunit l'executiva estatal d'UGT, així com l'autonòmica, i s'ha conclòs que, amb aquesta decisió, l'Executiu central "trenca els acords firmats", ha afirmat Martínez.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els sindicats espanyols són de puta pena. No fan res més que anar proposant queixes i vagues, i ja està. Si els funcionaris fan vaga, lo únic que conseguiran (els que hi vagin) és que els hi descomptin del sou. Però els membres dels sindicats, ja cobren bé un sou intocable. I no en parlem de les subvencions estatals als sindicats. I jo me deman: quina diferència hi ha entre les criticades ajudes a l'Esglèsia o les ajudes als sindicats (perque, en vista de la seva ineficàcia, jo som partidari de que també eliminin les ajudes estatals als sindicats). I perque no parlam també dels privilegis dels delegats sindicals? (reducció d'horaris de feina, sou intocable a càrrec dels sindicat, quasi imposibilitat de veure's afectats per un ERO, etc.). Polític, sindicats i altres herbes: anau-vos ne a pendre pes sac!
Aquests d'UGT i CCOO són uns cantamañanas. No fa una setmana varen sortir Vicens i Bravo diguent que tanmateix la vaga no crearia cap ocupació. Pateixen esquizofrènia mental ?. Aquests dirigents sindicals inútils mereixen veure els sous retallats en un 50% perquè només saben viure de subvencions i de sindicalisme no en tenen ni idea. És evident que la vaga general és l' unic camí, però ells no en faran perquè cobren de les subvencions de l'estat.
Sacrifiques temps de la teva joventut estudiant per a tenir un títol i com que no és prou, després sacrifiques vida familiar estudiant per a examinar-te un altre pic i tenir una feina estable. I al finall et baixen el sou perquè els poderosos, que segueixen essent igual de rics, han provocat una crisi amb la seva ambició desmesurada i els governants són massa incompetents per a gestionar-la. Que vagin tots a prendre pel sac. Que se baixin els sou els ministres i diputats, que no se l'han guanyat.
Firmareu. Tanmateix firmareu el que us posin davant. Com si no vos coneguéssim.