El PSIB diu que no negociarà la desclassificació d'Es Guix
Així s'ha expressat Cosme Bonet, conseller insular de Presidència, que ha anunciat un principi d'acord amb el PP pel que fa a les Àrees de Reconversió territorial
Palma07/05/10 0:00
El conseller insular de Presidència, Cosme Bonet, ha dit avui que la desclassificació d'Es Guix (Escorca) és "innegociable" i ha aclarit que el que està tractant de negociar la seva formació política és que UM mantingui el que va votar a l'aprovació inicial d'aquest assumpte, favorable a la desclassificació de la zona perquè no pugui urbanitzar-se. Bonet ha fet aquestes declaracions als passadissos del Consell de Mallorca durant la sessió plenària d'avui, on ha reafirmat que el PSIB es manté en la mateixa actitud que ha defensat fins ara, centrada en la desclassificació d'Es Guix perquè no pugui dur-se a terme el projecte d'urbanització de 165 habitatges plurifamiliars previst en plena Serra de Tramuntana.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
UM pot ara, fer un gran servei a Mallorca. Salvar l'entorn de Lluc, el cor de la nostra terra, Protegir aquest tresor natural és la millor mostra de mallorquinitat i el millor regal que UM ens pot fer a tots els mallorquins. Si els mallorquins no som capaços d'aturar aquest disbarat és que no tenim coneixement ni dignitat com a poble.