Rajoy no admet lliçons del PSOE de com actuar a les Balears
Així ha sentenciat avui en el Senat el president del PP, arran de les declaracions efectuades per Antonio Hernando (PSOE)
Madrid23/02/10 0:00
El president del PP, Mariano Rajoy, ha afirmat avui que "no deixa de ser una broma" que el PSOE "pretengui donar lliçons" als 'populars' a les Balears després que promogués una unió de partits contra el PP que ara ha trencat.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La manera d'actuar del PP nazional a Mallorca és prou clara: tractar-la com a la seva colònia d'ultramar!
L'estratègia del PP és molt clara: fer durar els problemes a Balears al màxim perquè això provoca un desgast enorme al PSOE que repercuteix a nivell d'Estat. N'Antich s'ha equivocat greument (pressionat per Calvo, Armengol i na i en Barceló). Foragitant UM ha serrat la branca on seia per la part de l'arbre. Ara s'equivoca molt més no amollant els trastos, perquè el descrèdit i el desgovern el farà miques. El PP no frissa perquè el desgast és més rendible que una moció de censura directa. La censura la fa ja avui la gran majoria de ciutadans amb independència del vot. El Pacte de "Progrés" II ha mort pitjor que el primer. L'objectiu clau era ARRIBAR A FINALS DE LEGISLATURA. Antich, amb l'expulsió d'un partit polític (no més tacat de corrupció que el seu), ha escupit a l'aire. No és que n'Espardenyer necessiti gens d'ajuda per caure i regalar el govern espanyol al PP, però n'Antich del PSIB i el seu satèl·lit, en Barceló del PSM, faran el CONSUMATUM EST!