Nadal defensa Son Baco
El conseller de Turisme, a instàncies del PP i després que UM hagi retirat la seva esmena, es mostra partidari de projectes de camps de golf com el de Campos, perquè es tracta d'un “bon producte”
El PP volia evidenciar les diferències en el si de l'Executiu i dins la mateixa UM, i ho aconseguí perquè Miquel Nadal va mantenir públicament la seva posició com a conseller del Govern. El titular de Turisme defensà ahir al Parlament el projecte urbanístic lligat al camp de golf de Son Baco, perquè remarcà que és partidari d'aquestes instal·lacions com a "bon producte turístic per a les Balears", sempre que els ajuntaments i els consells insulars en qüestió hi estiguin d'acord, no afectin zones protegides i es reguin amb aigua depurada. És a dir, com ho exigeix la llei.
També a Illes Balears
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Admès a tràmit el Recurs d’inconstitucionalitat contra l’amnistia al sòl rústic de la llei de simplificació
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
- Denuncien el desplegament policial a la protesta contra la massificació i que s'identificàs manifestants
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ah sí? Idó, quina llàstima que en Barceló no tengui tants incondicionals!!! D'altra suerte mos aniria en el Bloc.
I en es meu panets "francesos"
A es meu poble es diuen "llonguets"!!!
No hi havia caigut, però si havia notat que més de la meitat de les intervencions defensant Nadal, Ginard i Son Baco son del mateix "panecillo" nadalista
Vos heu fixat que el que criticava l'opció de son -baco era una sola persona que s'ha dedicat a llevar-se del mig les manetes que el criticaven i és tan beneït que n'ha deixat dues perquè eren les dues intervencions en contra del camp de golf que no eren seves.
En Nina (PP, fa 6 anys): camp de polo, camp de polo, camp de polo, camp de polooooooooooooooooo... En Pallisseta (UM, ara): Son Baco, Son Baco, Son Baco, Son Bacooooooooooooooooo...
Ho deia en Valenti Puig i en Miquel Duran: els dels PSOE són frarets de poble gros i els del PSM frarets de poble petit.
Tu si que fas por Joan Sitjar... Venga Johny, tens una botella de Johny Walker pagada a es Rustic meam si així ens deixes de donar sa murga. Ja ho deia en Valentí Puig, el PSM , partit de capellans i mestres d'escola. I tu, Johny, acapares les dues coses. Com a mestre ets depriment i els teus sermons son preconciliarment patètics. Saludos a sa batlessa Sitjar!
La història de Campos de cada cop és més trista. Campos no es mereix personatges grotescs com els que l'han regit. Són un insult a la raó i una bufetada a la més elemental dignitat. En Pellisseta no acabarà imputat, acabarà com una estàtua de cera del museu dels horrors i dels polítics infames. Al seu costat també hi duran la capa en Sebastià Roig i el fuster Prohens. Això fa por!
Els del Bloc estan acabats!!! Com no canviïn en aquest fraret d'en Biel Barceló estan abocats al desastre...Al final seran presoners de les seves paraules i hauran d'acabar anant a l'oposició.