De Santos s'enfrontarà a 24 anys de presó
Fiscalia presenta l'acusació contra l'exnúmero 2 del PP de Palma per les suposades agressions sexuals a nins i l'ús de drogues il·legals
L’exregidor del PP de Palma Javier Rodrigo de Santos s’enfrontarà a 24 anys i 3 mesos de presó pel cas de les suposades agressions sexuals contra tres menors i un adolescent. La Fiscalia ha quantificat ja la gravetat dels abusos que De Santos hauria comès "aprofitant" l’amistat que l’unia amb les famílies de les víctimes, ja sigui perquè pertanyia al mateix grup religiós o arran de la seva activitat com a regidor d’Urbanisme a Cort. De Santos seurà a la banqueta dels acusats davant un tribunal popular que haurà de determinar si va cometre set delictes difeents, tots relacionats amb els desagradables fets dels quals se l’acusa: agredir sexualment i fins a les darreres conseqüències de dos germans de 14 i 16 anys; abusar d’un tercer germà de les víctimes de 18 anys, el qual també hauria drogat, i aprofitar-se sexualment d’un menor al qual hauria pagat una prostituta i el consum d’alcohol i haixix.
També a Illes Balears
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- Ha mort Jaume Llabrés, actor, impulsor de Canal 4 i ‘reporter xafarder’
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- El BOIB publica la polèmica nova ordenança cívica de Palma que entrarà en vigor aquest diumenge
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Has de dir ho vej legal. Just ès una altra cosa. Ès legal de acord amb el dret.
ho veig just