75 anys de Finestres Verdes
Alumnes i professors del col·legi públic Alexandre Rosselló commemoraren la inauguració d'aquest històric centre educatiu de la barriada de les Veles de Palma
Jornada de festa a les Finestres Verdes. Els 213 alumnes del centre, acompanyats pels mestres antics i pels actuals, no desaprofitaren l’ocasió de celebrar ahir l’acte principal d’una setmana de commemoració del 75è aniversari de la creació del col·legi públic Alexandre Rosselló. Tots plegats es reuniren ahir al pati, engalanat amb senyeres i paperines amb els colors de la bandera republicana, per recordar l’origen de l’escola en plena efervescència a favor de la universalització de l’ensenyament durant la Segona República. Això recordà també l’exposició ubicada en els passadissos del centre, formada per materials pedagògics de l’època cedits pel Museu de l’escola d’Inca. Entre aquests hi ha la recreació d’una aula amb els pupitres d’aquells anys i del despatx de director. Passats els anys, el centre manté encara l’esperit de treball a favor de la plena integració dels seus alumnes en la societat, tal com assegurà ahir la seva actual directora, Maria Teresa Sans. Ella definí el col·legi com "un exemple de multiculturalitat, amb moltes nacionalitats diferents, però a la vegada molt familiar".
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.