La data per renovar les juntes torna a dividir el PP
La junta insular es reuní ahir a Alaró per tractar del procés electoral, però no aconseguí un acord definitiu. Ja estava aprovat per al març i l'abril i ara la cúpula pressiona per ajornar-ho
La data per dur a terme el procés electoral de les juntes locals ha tornat a evidenciar la divisió dins el PP. En la pràctica, aquest calendari ja va ser aprovat abans de Nadal pel comitè executiu regional del partit, que el fixà per a aquests mesos de març i abril. Ara s’ha tornat a obrir un debat en el si de la junta insular de Mallorca, amb les eleccions a Palma de rerefons, sobre la conveniència d’ajornar aquesta renovació fins al mes de setembre. La junta insular, reunida ahir a Alaró, no arribà a cap acord definitiu. Tanmateix, el president del PP de Mallorca, Joan Rotger, hi llevà importància i explicà que "hi ha hagut un intercanvi d’opinions entre els representants de les diferents juntes locals, i hem quedat que la setmana que ve ens tornarem a reunir". Rotger admeté que "una majoria" de les juntes aposta per mantenir el calendari.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.