Madrid crearà 5.500 llocs de feina a Balears
Els municipis de les Illes han presentat un total de 637 projectes perquè el fons estatal d'inversió local els financi. Les obres estan valorades en 182,2 milions d'€
Els projectes que els ajuntaments han presentat al Ministeri d’Administracions Públiques perquè siguin finançats pel fons estatal d’inversió local suposaran la creació de 5.544 llocs nous de feina a les Balears, segons informà ahir el delegat del Govern central, Ramon Socias. Dels 637 projectes presentats, Delegació del Govern ja n’ha validat 561 i, de moment, no se n’ha rebutjat cap. Aquests dies, s’està trametent tota la documentació a Madrid perquè en doni les autoritzacions. Tanmateix, aquest nombre d’empleats és una primera aproximació feta per cada ajuntament. Segons informaren fonts de la Delegació, un cop començades les obres, el nombre de treballadors contractats podria augmentar. Els projectes esmentats tenen un cost de 182.277.312 euros. Aquesta és una xifra ajustada a la partida que el Ministeri assignà per a Balears, que ascendeix fins a 182.413.956 euros. "Estam molts satisfets perquè els ajuntaments han fet un esforç per ajustar-se als doblers que Madrid aportarà", manifestà Socias.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.