L'exdiputat del PP Joan Font, condemnat per difamació
Haurà d'indemnitzar el president-editor de dB, Pere A. Serra, i el periodista d'UH Juan Mestre amb 6.000 euros per haver escrit un article injuriós
L’exdiputat del PP Joan Font Rosselló ha estat condemnat a indemnitzar amb 6.000 euros el president-editor del Grup Serra, Pere A. Serra, i el redactor del diari Ultima Hora Juan Mestre per una falta d’injúries amb publicitat. Els fets es remunten al 17 de novembre de 2004, quan Font publicà una article al diari El Mundo-El Día de Baleares en el qual desqualificava Serra i Mestre. El llavors diputat del PP explicà en el judici que havia pretès donar resposta a una nota publicada amb anterioritat en el diari Ultima Hora en la qual, i a parer seu, "se l’havia criticat de manera ferotge". La sentència recorda que Pere Serra és un personatge "amb una inherent notorietat pública" que, en contrapartida, ha d’acceptar "les opinions adverses" encara que li facin "mal, el sorprenguin o l’inquietin" –cosa que no passa amb el periodista Juan Mestre, com estableix la mateixa sentència. "Però això no significa de cap de les maneres que, en consideració al seu caràcter públic, aquestes persones quedin privades de ser titulars del dret de l’honor".
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.